Skip to content

توسعه خدمات اورژانسی در دانشگاه‌های کشور

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان از توسعه خدمات اورژانسی در دانشگاه‌های کشور خبرداد. رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از راه‌اندازی پایگاه های اورژانس در دانشگاه‌های کشور و توسعه خدمات اورژانسی خبر داد.

مجتبی صدیقی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه وزارت علوم و سازمان اورژانس در ادامه گفت: با توجه به هماهنگی های

خدمات اورژانسی

 صورت گرفته در جهت تسهیل فوریت های پزشکی به دانشجویان و آموزش کمک های اولیه به آنها تفاهم‌نامه‌ای با سازمان اورژانس کشور امضا رسید تا مراکز اورژانس در دانشگاه‌های تاسیس شوند.

راه‌اندازی آزمایشی پایگاه اورژانس دانشگاهی

صدیقی با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی پایگاه اورژانس دانشگاهی افزود: سال قبل در چند دانشگاه به صورت نمونه مراکز اورژانس را راه‌اندازی کردیم و با توجه به نتایج خوبی که در این زمینه مشاهده شد، تصمیم گرفتیم در هر دانشگاهی که شرایط ایجاد یک پایگاه اورژانس را دارد، این مرکز فوریت های پزشکی را تاسیس کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به مراکز درمانی دانشگاه‌ها تصریح کرد: در هر دانشگاه یک مرکز درمانی یا درمانگاه وجود دارد، اما تاسیس پایگاه اورژانس در دانشگاه‌ها می‌تواند پاسخگوی نیازهای بیشتری باشد و با این تفاهم‌نامه اورژانس می‌تواند خدمات خود را بیشتر عرضه نماید.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: هم چنین امیدواریم با شروع ترم آینده تعداد زیادی از دانشگاه‌ها تحت پوشش خدمات اورژانس قرار بگیرند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا