Skip to content
آزمون دکتری

انتشار کارنامه کنکور دکتری

کارنامه کنکور دکتری امروز منتشر خواهد شد. آغاز ثبت نام از فردا چهارشنبه ۷ شهریور ماه آغاز می‌شود.

کارنامه کنکور دکتری

کارنامه داوطلبان واجد شرایط کنکور دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ سه‌شنبه ۶ شهریور ماه منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند اعتراض خود را تا ۱۵ شهریور ماه به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام شده است و نتایج مربوط به دانشگاه آزاد متعاقباًً از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد‌شد.

انتشار کارنامه کنکور دکتریکارنامه کنکور دکتریبرای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کد رشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ قابل دسترسی خواهد‌بود.

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است اما داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، در صورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

فهرست افراد واجد شرایط کد‌رشته محل‌های بورس اعزام به خارج براساس نتایج واصله از طرف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های پذیرش در اختیار شورای مرکزی بورس قرار خواهد گرفت. پس از بررسی شورای مذکور نتایج نهایی توسط سازمان سنجش متعاقباًً اعلام خواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا