Skip to content
افتتاح ۶۱ طرح ورزشی

افتتاح ۶۱ طرح ورزشی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تربیت بدنی

افتتاح ۶۱ طرح ورزشی در استان کهگیلیه و بویراحمد انجام شد. در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، ۶۱ طرح ورزشی در مدارس سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید و یا کلنگ‌زنی شد.

تلاش برای ارتقای سلامت دانش‌آموزان:

فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، با بیان این خبر، اظهار کرد:

فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به جزئیات این طرح‌ها گفت: این پروژه‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی و با هدف تجهیز مدارس به امکانات ورزشی در حال اجرا هستند.

کرمی با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی جاری، اعتبارات باقی‌مانده نیز به طرح‌ها اختصاص خواهد یافت، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی، چمن مصنوعی، زمین ساحلی و کلاس‌های درس تربیت بدنی هستند.

اعتبارات قابل توجه برای توسعه ورزش مدارس:

وی در ادامه افزود: “این طرح‌ها در دو مرحله و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود. در مرحله اول، ۷۰ میلیارد ریال و در مرحله دوم ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح‌ها اختصاص یافته است. همچنین مقرر شده تا پایان سال تحصیلی جاری، مابقی اعتبارات لازم نیز تخصیص یابد.”

اهمیت افتتاح ۶۱ طرح ورزشی:

احداث این ۶۱ طرح ورزشی، گامی مهم در جهت توسعه عدالت آموزشی و ارتقای سطح سلامتی و شادابی دانش‌آموزان در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. این طرح‌ها ضمن فراهم نمودن امکانات ورزشی مناسب برای دانش‌آموزان، به آن‌ها انگیزه و فرصت بیشتری برای فعالیت‌های ورزشی و بدنی خواهد داد.

با بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی، شاهد افزایش شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و ارتقای سطح سلامتی آنها خواهیم بود. بدون شک، این اقدام ارزشمند، گامی مهم در راستای توسعه عدالت آموزشی و پرورشی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا