Skip to content
نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو

دانش‌آموزان قزوینی، افتخارآفرینان سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو

نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو در قزوین برگزار شد.بار دیگر شاهد درخشش دانش‌آموزان ایرانی در عرصه‌های علمی و پژوهشی بودیم. این بار، امیرمحمد بابایی و رامتین قاسم‌پور، دو دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان شهید بابایی ناحیه یک قزوین، با کسب عنوان دوم سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی فناوری نانو، افتخار دیگری را برای آموزش و پرورش استان قزوین به ارمغان آوردند.

پروژه‌های خلاقانه در نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو:

امیرمحمد بابایی با ارائه پروژه تحقیقاتی “سنتز و مقایسه عملکرد بیوچار چوب‌های صمغ‌دار کاج، گون و گز” توانست رتبه دوم کشوری را در این رقابت‌ها کسب کند.

رامتین قاسم‌پور نیز با ارائه طرح “طراحی و ساخت سوزن میکروسکوپ نیروی اتمی به کمک لیزر” در بخش کارسازه، عنوان دوم را از آن خود کرد.

تلاش و پشتکار:

این موفقیت ارزشمند، حاصل تلاش و پشتکار این دو دانش‌آموز خلاق است. همچنین شامل زحمات دلسوزانه معلمان و مربیان پژوهش‌سرای جابربن حیان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین است.

این دانش‌آموزان پایه یازدهم دبیرستان شهید بابایی ناحیه یک قزوین، به مدت یک ماه و تحت راهنمایی دبیران خود بودند. در پژوهش‌سرای جابربن حیان اداره کل آموزش و پرورش استان، بر روی پروژه‌های خود کار کردند. آن‌ها توانستند با تلاش و پشتکار خود، به این موفقیت ارزشمند دست یافتند.

امید به آینده:

درخشش دانش‌آموزان قزوینی در این نمایشگاه، بار دیگر نشان‌دهنده‌ی استعدادها و توانایی‌های بی‌نظیر دانش‌آموزان ایرانی است. آن‌ها در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی درخشش داشتند و نویدبخش آینده‌ای روشن برای علم و فناوری در ایران می‌باشد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا