Skip to content
۳۳ برگزیده برتر تدریس

۳۳ برگزیده برتر تدریس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

۳۳ برگزیده برتر تدریس در یاسوج تجلیل شدند. معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور، بار دیگر توانمندی و ظرفیت بالای خود را به اثبات رساندند. این موفقیت بزرگ، حاصل تلاش و همدلی معلمان و عوامل اجرایی حوزه آموزش متوسطه استان است.

سخنرانی محمد جمالی آرند در مراسم تجلیل

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، در مراسم کسب این موفقیت‌ها را نشان از توانمندی و ظرفیت بالای معلمان استان دانست و گفت:

این دستاوردها حاصل تلاش، ابتکار و نوآوری معلمان گرانقدر و برنامه‌ریزی صحیح در حوزه آموزش متوسطه است.

وی در ادامه به برخی از چالش‌های موجود در نظام آموزشی استان اشاره کرد و گفت:

کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی، عدم شناخت کافی دانش‌آموزان و خانواده‌ها از مسیر درست

تحصیلی و هدایت نامناسب دانش‌آموزان از جمله عواملی هستند که کیفیت آموزش در استان را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

جمالی آرند برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان، هدایت تحصیلی صحیح دانش‌آموزان و ترغیب آنها به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و احیای رشته‌های رو به زوال را از جمله راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش در استان برشمرد.

وی همچنین بر ضرورت تغییر نگاه خانواده‌ها از رشته‌های تجربی و انسانی به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تاکید کرد و گفت:

این امر نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص برای کشور خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش در مراسم گفت: تحقق این امر نیازمند همدلی و همکاری همه دست‌اندرکاران حوزه آموزش، اعم از مسئولان، معلمان، سرگروه‌های آموزشی و خانواده‌ها است.

با رفع چالش‌های موجود و تلاش‌های مداوم دست‌اندرکاران حوزه آموزش، می‌توان شاهد ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آموزش در استان کهگیلویه و بویراحمد و درخشش بیشتر دانش‌آموزان این استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا