Skip to content
خبر دانشگاه علمی کاربردی

اعزام دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

سید علی بدری معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی از اعزام دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد. وی در ادامه گفت: تیمی از دانشجو این دانشگاه برای ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه به این مناطق در آینده اعزام خواهند شد.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردیسید علی بدری در ادامه گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی پس از زلزله کرمانشاه ستادی برای کمک به مردم این مناطق تشکیل داد که فعالیت‌های این ستاد بر مبنای وظایف دانشگاه است.

اعزام دانشجویان دانشگاه علمی کاربردیبدری افزود: تاکنون برنامه‌های فرهنگی مختلفی از سوی این ستاد در مناطق زلزله زده انجام شده و اولین تیم از دانشجویان این دانشگاه برای کمک به دانش آموزانی که قرار است در کنکور شرکت کنند عصر امروز ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به این مناطق اعزام خواهند‌شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربری اظهار‌داشت: این تیم به مناطق زلزله زده گیلان غرب نیز اعزام خواهند شد.

بدری بیان کرد: دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دانش آموزان این منطقه کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کنند.

سید علی بدری در انتها گفت: این نوع فعالیت ها با هدف ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان مناطق زلزله زده کرمانشاه به خصوص دانش آموزان کنکوری در ماه های آینده نیز ادامه خواهد‌داشت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا