Skip to content

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه از اعلام برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد. سرسنگی برنامه‌های این معاونت را برای ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۷ تشریح کرد.

مجید سرسنگی ظهر امروز در دانشگاه تهران گفت: دومین جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان سراسر کشور ۱۵ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد‌شد.

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران

وی در ادامه افزود: این جشنواره در ۳ بخش ادبی و هنری، اجتماعی و سیاسی و اخلاقی و دینی برگزار می‌شود که دانشجویان دارای تالیف و ترجمه می‌توانند در این جشنواره شرکت نمابند.

هدف از برگزاری جشنواره ملی کتاب

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترغیب دانشجویان به تالیف و ترجمه کتاب در حوزه مسائل فرهنگی است.

اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی

سرسنگی از برگزاری اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۸ و ۱۹ ابرنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهرانردیبهشت سال جاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد‌شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اعلام کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، شناسایی تیم‌های دانشجویی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی است.

دومین جشن متمرکز دانش آموختگی دانشگاه تهران

سرسنگی تاکید‌کرد: دومین جشن متمرکز دانش آموختگی دانشگاه تهران نیز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود که امسال فارغ التحصیلان مقاطع ارشد نیز در این جشن حضور دارند.

وی اضافه کرد: جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران نیز۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: مراسم اختتامیه ۳۳ مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه نیز ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

سرسنگی در انتها گفت: ۱۰ همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران نیز ۲۴ خرداد سال جاری برگزار خواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا