Skip to content

دیدار هیات رئیسه دانشگاه تهران و رئیس ورزش و جوانان یونسکو

روابط عمومی دانشگاه تهران از دیدار هیات رئیسه دانشگاه تهران و رئیس ورزش و جوانان یونسکو خبر داد. رئیس بخش واحد اخلاقیات، جوانان و ورزش یونسکو، ۲ اردیبهشت‌ماه با رئیس دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کرد.

هیات رئیسه دانشگاه تهران و رئیس ورزش و جوانان یونسکو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، رئیس دانشگاه تهران به همراه معاونین روابط بین‌الملل، دانشجویی، فرهنگی و رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با دکتر الکساندر شیشه‌لیک، رئیس بخش ورزش و جوانان یونسکو, خانم استرکیش لاروش، رئیس دفتر منطقه‌ای یونسکو، دکتر نصیری قیداری، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، دکتر مهنام، مدیر گروه علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو ایران در دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

هیات رئیسه دانشگاه تهران و رئیس ورزش و جوانان یونسکو

در این مراسم دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، با اشاره به موضوع ارتقا جایگاه بین‌المللی دانشگاه تهران، حمایت دانشگاه تهران از راه‌اندازی کرسی تربیت بدنی یونسکو در این دانشگاه را اعلام‌کرد.

دکتر رضا رجبی، رئیس دانشکده تربیت بدنی ضمن ارائه گزارش از دانشکده به ویژگی‌ ها و پتانسیل‌ های موجود در دانشکده اشاره بر لزوم گسترش همکاری‌ ها از قبیل انجام طرح‌ های مشترک تحقیقاتی و نیز راه‌ اندازی کرسی تربیت بدنی یونسکو در دانشکده تربیت بدنی تأکید‌کرد.

دکتر الکساندر شیشه‌لیک به مناسبت گرامیداشت «روز جهانی ورزش در خدمت صلح و توسعه» و برای شرکت در همایشی به همین مناسبت که در دانشکده تربیت بدنی برگزار خواهد شد، به ایران سفر کرده است.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا