Skip to content

همکاری علمی دانشگاه پیام نور و دانشگاه ایروان

محمدرضا زمانی از گسترش تعاملات علمی بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه ایروان خبر داد. رئیس دانشگاه پیام‌نور از آمادگی این دانشگاه برای گسترش همکاری و برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه دولتی ایروان خبر داد.

به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی در نشست با سفیر ایران در ارمنستان گفت: دانشگاه پیام نور با ماموریت ویژه آموزش از دور امکانات مناسبی را برای تحصیل دانشجویان در داخل و خارج از کشور فراهم کرده و این دانشگاه توانایی لازم را در ارائه محتوای درسی به صورت الکترونیکی دارد.

تاریخ و فرهنگ مشترک بین ایران و ارمنستان

وی با اشاره به تاریخ و فرهنگ مشترک بین ایران و ارمنستان گفت: دانشگاه پیام نور می‌تواند با برگزاری کارگاه‌های علمی مشترک در زمینه زبان و ادبیات فارسی، تاریخ و تمدن، شهرشناسی، صنعت و حقوق بین‌الملل، بسترهای انتقال تجربیات و دانش خود را به دانشجویان دانشگاه‌های ارمنستان فراهم آورد .

دانشگاه پیام نور و دانشگاه ایروان

رئیس دانشگاه پیام‌نور در انتها با عنوان اینکه برگزاری استارتاپ ها و دوره‌های مشترک بین دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه دولتی ایروان می‌تواند نقشی ویژه در تبدیل ایده به محصول و گسترش تعاملات علمی بین ۲ دانشگاه داشته‌باشد، بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور آمادگی خود را برای گسترش همکاری ها، برگزاری دوره‌های مشترک به ویژه در حوزه‌های گردشگری سلامت و آموزش زبان فارسی اعلام می‌کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا