Skip to content

انتقال دانش به دانشجویان خارجی توسط دانشگاه پیام نور

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در رابطه با انتقال دانش به دانشجویان خارجی توسط دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه با ۵۴ نمایندگی در سایر کشورها از پتانسیل بسیار مطلوبی در زمینه انتقال دانش و تکنولوژی به دانشجویان دیگر کشورها و در حوزه بین‌المللی برخوردار هست.

به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد رضا زمانی در دیدار با وزیر تحصیلات عالی افغانستان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در شیوه های آموزشی الکترونیکی، نیمه حضوری و حضوری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد گفت: این دانشگاه با ۵۴ نمایندگی در سایر کشورها از ظرفیت و پتانسیل بسیار مطلوبی در زمینه انتقال دانش و تکنولوژی به دانشجویان دیگر کشورها برخوردار است.

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ایران

انتقال دانش به دانشجویان خارجی توسط دانشگاه پیام نور

وی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور با ۵۰۰ مرکز و واحد و ۴ هزار عضو هیات علمی به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ایران در رشته‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و هنر در تمام مقاطع تحصیلی فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور بر گسترش دیپلماسی علمی و همکاری مشترک بین دو کشور دوست تاکید کرد و با اشاره به پتانسیل های آزمایشگاهی موجود در مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد گسترش فعالیت‌های علمی بین دو کشور خواهیم بود .

زمانی با اشاره به انتخاب دانشگاه پیام نور به عنوان هاب بین‌المللی افزود: دانشگاه پیام نور فرصت‌های بسیاری را برای گسترش رشته‌های مورد نیاز دو کشور در اختیار دارد و می‌توانیم با ایجاد رشته‌های جدید ضمن گسترش همکاری‌های مشترک، قدمی بزرگ در جهت رشد و اعتلای بیشتر دو کشور برداریم.

اجرایی شدن پروژه های مشترک اعضای هیات علمی دو کشور

آقای زمانی هم چنین از اجرایی شدن پروژه های مشترک اعضای هیات علمی دو کشور استقبال کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در بخش تدوین محتوای الکترونیکی، چاپ کتب، پژوهش ها و تحقیقات مشترک می‌تواند با کشور افغانستان همکاری کند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم انتقال فناوری و تکنولوژی های آموزشی گفت: دانشگاه پیام نور با تشکیل کمیته ای تمامی نکات تفاهم‌نامه را در مدت زمان معین اجرایی خواهد کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا