Skip to content

عدم تعهد دانشگاه تهران برای استخدام بورسیه‌ها

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه تهران برای استخدام بورسیه‌ها تعهدی ندارد. رئیس دانشگاه تهران با اشاره به عدم جذب ۲۲ بورسیه در این دانشگاه گفت: دانشگاه تهران تعهد استخدام بورسیه‌ها را ندارد.

محمود نیلی احمد آبادی درباره عدم جذب ۲۲ نفر از بورسیه‌ها طبق اعلام دیوان عدالت اداری گفت: هم اکنون در این مورد حضور ذهن ندارم اما اگر کسی بورسیه هم شود دانشگاه تهران تعهد استخدام ندارد.

عدم تعهد دانشگاه تهران برای استخدام بورسیه‌هادانشگاه تهران برای استخدام

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: اگر کسی بورسیه شود باید به گروه مراجعه کند، اگر تحصیلات، کیفیت تحصیلات، موضوع تحصیل وی، متناسب با نیاز دانشگاه باشد، جذب می‌شود ولی اگر مواردی را که مطرح شد را نداشته باشد، جذب نخواهد شد.

دیوان عدالت اداری اخیرا اعلام کرد: تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۳۲۸ فقره دادخواست با موضوع اعتراض به اقدامات و تصمیمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از دانشگاه‌های دولتی مبنی بر لغو بورس یا خودداری از جذب پذیرفته‌ شدگان بورسیه، به دیوان عدالت اداری تقدیم شده است.

از مجموع ۳۲۸ شکایت واصله تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۷۲ فقره شکایت، وارد تشخیص داده شد که وزارت علوم و دانشگاه‌‌های طرف شکایت باید بر مبنای احکام صادره اقدام مقتضی را انجام دهند و تعداد ۲۵۶ فقره شکایت، غیر وارد تشخیص داده شد.

از تعداد ۷۲ مورد شکایت که وارد تشخیص داده‌ شده است، ۲۲ فقره شکایت مربوط به دانشگاه‌های تهران و بقیه مربوط به سایر دانشگاه‌های کشور بوده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا