Skip to content

افزایش منابع مالی غیرشهریه در دانشگاه پیام نور

حسن علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور از افزایش منابع مالی غیرشهریه در دانشگاه پیام نور خبر داد. دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۷ منابع درآمدی غیر شهریه خود را افزایش خواهد داد.

حسن علیزاده در ادامه افزود: کسب درآمدهای اختصاصی در دانشگاه پیام نور بسترهای پیشرفت بیشتر این دانشگاه را فراهم می‌کند و با افزایش منابع درآمدی غیر شهریه ای می‌توانیم نقش مهمی در توسعه کشور اجرا کنیم.

افزایش منابع مالی غیرشهریه در دانشگاه پیام نور

منابع مالی غیرشهریه در دانشگاه پیام نور

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف دانشگاه‌ها ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و افزودن بر سرمایه‌های انسانی هر جامعه‌ای است، تاکید کرد: یقینا برخورداری از اعتبارات مالی کافی یکی از ملزومات اصلی تامین این نیازهای آموزشی و ارائه مطلوب خدمات به دانشجویان است و در همین راستا دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور افزایش منابع درآمدی غیر شهریه ای را همراه با کیفیت افزایی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی از اولویت‌های کاری خود در سال ۱۳۹۷ می داند.

شرکت توسعه سرمایه گذاری دانشگاه پیام نور

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از تاسیس شرکتی تحت عنوان «شرکت توسعه سرمایه گذاری دانشگاه پیام نور» در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: از طریق این شرکت منابع درآمدی غیر شهریه ای دانشگاه را مدیریت خواهیم‌کرد.

وی در انتها اظهار داشت: متاسفانه درآمدهای غیر شهریه ای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور قابل توجه نیست و با توجه به امکانات و پتانسیل غنی موجود در این دانشگاه باید بتوانیم منابع درآمدی این دانشگاه را افزایش داده و بدین ترتیب بسترهای ارتقا و پیشرفت بیشتر مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور را فراهم آوریم.

علیزاده در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت و همکاری مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور به زودی از تمامی‌توانمندی‌ها و دارایی‌های این دانشگاه بهره مند شویم و با افزایش منابع درآمدی در جهت پیشرفت بیشتر قدم برداریم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا