Skip to content

موتور آمبولانس در دانشگاه تهران

دکتر به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران از راه‌اندازی موتور آمبولانس در این دانشگاه خبر داد. به گفته وی، بر اساس تفاهم این دانشگاه با اورژانس تهران و به منظور رسیدگی سریعتر به بیماران اورژانسی، یک دستگاه موتور اورژانس در محل ساختمان معاون دانشجویی دانشگاه تهران قرار خواهد گرفت.موتور آمبولانس

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه از توسعه این طرح خبر داد و افزود: امسال در تلاش هستیم تا این طرح را در پردیس شمالی و کوی دانشگاه نیز راه‌اندازی کنیم.

محدوده و زمان فعالیت

وی افزود: فعالیت اجرایی این موتور آمبولانس از فروردین ماه ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد و از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ آماده خدمات رسانی به مجموعه پردیس مرکزی و توابع دانشگاه تهران خواهد بود.

گفتنی است این موتور آمبولانس مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی شامل دستگاه نوار قلب، مونیتورینگ و شوک قلبی است که در لحظه، سیگنال را به مرکز اورژانس ۱۱۵ انتقال داده و دستورات لازم را از تیم پزشکی متخصص مستقر در اورژانس تهران دریافت می‌کند.

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران

گفتنی است دانشگاه تهران مجهز به مرکز بهداشت و درمان با عنوان کلینیک ۱۶ آذر است. همچنین خدمات دندانپزشکی این مرکز، در ساختمان دیگری واقع در خیابان بزرگمهر صورت می‌گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا