Skip to content

جزئیات پذیرش بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی جدید

دانشجوی جدید در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

دکتر امیرعلی سهراب پور معاون دانشگاه خبر از پذیرش بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران داد.

دانشجوی جدید در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به جزئیات ظرفیت پذیرش دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۷ گفت: در مقاطع مختلف ۲ هزار و ۴۲۹ نفر در سال جدید پذیرفته شده‌اند.

جزئیات پذیرش بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم‌پزشکی تهرانوی گفت: به‌طور کلی امسال در مقطع کارشناسی ۵۵۵ نفر، دکتری حرفه‌ای ۵۴۱ نفر، کارشناسی ارشد ۳۷۷ نفر، دکتری تخصصی ۲۵۷ نفر، دستیاری تخصصی ۴۷۳ نفر، فلوشیپ ۱۴۶ نفر و فوق تخصصی ۸۰ نفر و در مجموع ۲ هزار و ۴۲۹ پذیرش شدند.

دکتر سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز، پیام اصلی دانشگاه را برداشتن دیوار بین گروه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بیان کرد و در ادامه گفت: باید همه گروه‌ها از امکانات و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه برخوردار شوند. هم‌چنین از ظرفیت جوانان شایسته دانشکده استفاده‌ شده و به آنان مسئولیت داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه گفت: در دانشگاه محدودیتی برای دانشکده‌ها وجود ندارد می‌توانید ایده‌های خود را با هماهنگی معاونت های آموزشی و پژوهشی عملی کنید. در خارج از دانشگاه نیز همکاری خوبی بین شورای گسترش وزارت بهداشت و دانشگاه وجود دارد و می‌توانید مسائل خود را مطرح نمایید.

کریمی با بیان اینکه به دنبال قهرمانی نباشیم که مسائل‌مان را حل کند بلکه خودمان می‌بایست برای حل آن‌ها پیش‌قدم شویم گفت: به جوانان اعتماد کنید و به آنان اجازه رشد و پیشرفت بدهید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا