Skip to content

پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

زهرا امام جمعه رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش دانشجو در این مجموعه آموزشی خبر داد. رئیس این دانشگاه از پذیریش دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری و راه‌اندازی رشته‌های جدید در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

به نقل از واحد خبری سایت دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه در ادامه گفت: این واحد در رشته‌های هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی مهندسی و علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است و در حال حاضر حدود ۲۰۰ دانشجوی فعال در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهرانامام جمعه درباره شرایط پذیرش در این پردیس گفت: براساس مجوز معاونت آموزشی وزارت علوم برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در بعضی از رشته‌‌ها، از طریق بررسی سوابق آموزشی – پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌ پذیرد.

دکتر زهرا امام جمعه ریاست این واحد آموزشی در پایان یادآوری کرد: کلاس‌های دانشجویان این پردیس از مهر‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

این دانشگاه پذیریش دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری را در سال تحصیلی جاری برعهده دارد. و راه‌ اندازی رشته‌های جدید در این مرکز دانشگاهی در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است مدرک تحصیلی ارائه شده در پایان دوره به دانش‌آموختگان این مرکز، همتراز سایر دانش‌آموختگان دانشگاه تهران خواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا