Skip to content

برگزاری الکترونیکی انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران از برگزاری الکترونیکی انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه تهران برای اولین بار خبر داد و اعلام کرد: انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی و انجمن‌‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برای اولین بار ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به‌صورت الکترونیکی برگزار‌می‌شود.

 به نقل از دانشگاه تهران، تقویم مراحل انتخابات از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی به واحد های مختلف دانشگاه ابلاغ و اعلام شده که مطابق آن باید معرفی کاندیدا ها و دانشجویانی که می‌‌توانند به شورای مرکزی رای دهند، صورت گیرد تا به مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران اعلام و امکان برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم‌شود.

انجمن علمی

مدت زمان تبلیغات کاندیداها

تبلیغات کاندیدا ها از روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

انجمن‌های علمی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران یکی از دانشگاه‌های پیشرو در عرصه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور بوده. این دانشگاه، میزبانی نخستین و چند دوره دیگر از جشنواره ملی حرکت را بر عهده داشته است. همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران در این جشنواره، همواره حائز رتبه های برتر در رشته‌های گوناگون این جشنواره بوده اند.

انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران با برگزاری انتخابات الکترونیک، بار دیگر به عنوان الگوی عمل سایر دانشگاه‌ها در این زمینه مطرح شدند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا