Skip to content

بازدید رییس دانشگاه الزهرا از موسسه فناوری دهلی‌نو

دکتر مهنازملانظری رییس دانشگاه الزهرا از موسسه فناوری دهلی‌نو بازدید کرد.

دکتر مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا (س) با همراهی دکتر پریچهر حناچی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه به منظور

دانشگاه الزهرا از موسسه فناوری دهلی‌نو

بازدید از موسسه فناوری دهلی نو به هند سفر کردند.

بازدید رییس دانشگاه الزهرا از موسسه فناوری دهلی‌نو

این سفر با هماهنگی دکتر محمدرضا خلیلی رایزن علمی کشورمان در هند، و در راستای اجرای تفاهم‌نامه امضاشده بین دانشگاه الزهرا و موسسه فناوری دهلی نو، به دعوت پروفسور ویناکول رییس موسسه مزبور در تاریخ ۷ الی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۷ انجام پذیرفت. پیش از این نیز پروفسور ویناکول در اسفند ماه سال ۱۳۹۶به دعوت دانشگاه الزهرا و باهدف اجرایی سازی همکاری ها به تهران سفر کرده بود.

در این نشست دکتر ملانظری رییس دانشگاه الزهرا با اشاره به امضای تفاهم‌نامه و همکاری‌های انجام شده بین دو مجموعه در طول یک سال و نیم گذشته، علاقه‌مندی و آمادگی دانشگاه الزهرا را برای ارتباط و همکاری بیشتر با موسسه فناوری دهلی نو در زمینه‌های زیر ابراز داشت:

  • نساجی
  • طراحی پارچه
  • بیوشیمی
  • بیوتکنولوژی
  • مدیریت و علوم اجتماعی
  • برگزاری دوره دکترای مشترک
  • برگزاری کارگاه های علمی و انجام پروژه های مشترک پژوهشی
هیات دانشگاه الزهرا در این سفر با حجت الاسلام مهدوی پور نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان دیدار کرد. دکتر ملانظری در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه الزهرا به عنوان تنها دانشگاه جامع زنان در ایران ارائه نمود و پیشرفت این دانشگاه را در عرصه‌های هنر، شیمی، بیوتکنولوژی، و اقتصاد و علوم زیستی بیان کرد.
حجت الاسلام مهدوی پور نیز ضمن تشکر از حضور هیات دانشگاه الزهرا در هند، توضیحاتی در خصوص وضعیت مسلمانان و شیعیان در هند خصوصا بانوان مسلمان بیان داشت و توصیه‌هایی نیز در خصوص جذب علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه‌های ایران ارائه نمود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا