Skip to content

تصویب برنامه و بودجه ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس

بودجه 97 دانشگاه تربیت مدرس

تصویب برنامه و بودجه ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس با حضور وزیر علوم در نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. در پنجاه و دومین نشست هیات امنای دانشگاه مدرس که با حضور وزیر علوم برگزار شد، برنامه و بودجه تفصیلی این دانشگاه برای سال جاری تصویب شد.

به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در پنجاه و دومین نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس پس از ارائه گزارش وضیعت علمی، پژوهشی و اداری- مالی،  برنامه و بودجه تفصیلی این دانشگاه در سال ۱۳۹۷ تصویب شد.

تصویب برنامه و بودجه ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس

در این نشست اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی ارتقا دانشگاه به تراز بین‌الملی ۵ دانشگاه برتر کشور تعیین شد.

هم‌چنین ضمن بررسی و تصویب سایر دستورهای اداری و استخدامی دانشگاه، پیشنهادهای دانشگاه برای استفاده از تسهیلات تامین مالی خارجی (فایناس) برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و استفاده از تسهیلات بانکی از محل توثیق اموال دولتی در اختیار برای خرید تجهیزات ضروری آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و تبدیل به احسن کردن برخی از خوابگاه‌ها به تصویب رسید.

در این جلسه موضوع چگونگی رفع کسری بودجه دانشگاه و تخصیص‌ها با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز مورد بررسی قرار گرفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا