Skip to content

جزئیات ثبت‌نام ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ پیام‌نور

جزئیات ثبت‌نام ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ پیام‌نور اعلام شد. جزئیات و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ دانشگاه پیام‌نور اعلام شد.

ارشد ناپیوسته سال 1397 پیام‌نور

تمام پذیرفته‌شدگان آزمون تحصیلات تکمیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه پیام‌نور، از تاریخ ۱۹ شهریور‌ماه ۹۷ لغایت ۲۵ شهریور ماه ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان برای نیم‌سال اول ۹۷-۹۸ ثبت‌نام نمایند.

جزئیات ثبت‌نام ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ پیام‌نور

ثبت‌نام تمام پذیرفته‌شدگان این دوره برای نیم‌سال اول ۹۸-۹۷ و به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

لازم به ذکر است، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۳ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود)، و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه اسکن شود.

این مدارک در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت می‌بایست تهیه شده و در هنگام ثبت‌نام غیرحضوری بارگذاری شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا