رفتن به محتوای اصلی

محدودیت واگذاری خوابگاه دانشگاه شهید‌بهشتی در ایام تابستان

واگذاری خوابگاه دانشگاه شهید‌بهشتی

سید حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید‌بهشتی از محدودیت واگذاری خوابگاه دانشگاه شهید‌بهشتی در ایام تابستان خبر داد. رئیس دانشگاه شهید‌بهشتی در ادامه گفت: خوابگاه‌‌های دانشگاه در تابستان نیازمند تعمیر، مرمت و بازسازی هستند و به همین منظور در واگذاری خوابگاه‌ در تابستان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

صد و شصتمین جلسه شورای دانشگاه به ریاست سیدحسن صدوق رئیس دانشگاه و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

صدوق سپس با توجه به فرارسیدن فصل تابستان افزود: خوابگاه‌‌های دانشگاه برای ارائه خدمات مناسب در طول سال تحصیلی، در ایام تابستان نیازمند تعمیر، مرمت و بازسازی هستند و به همین منظور در واگذاری خوابگاه‌ در تابستان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

تخصیص خوابگاه به دانشجویان واجد شرایط در ایام تابستان

صدوق گفت: خوابگاه در موارد خاص در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار خواهد‌گرفت. برای تخصیص خوابگاه به دانشجویان واجد شرایط در ایام تابستان، نیازمند همراهی و دقت نظر رؤسای دانشکده‌ ها و پژوهشکده‌‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در انتها افزود: دانشگاه شهید‌بهشتی به‌عنوان دانشگاهی مهم و تأثیرگذار با بیش از ۱۹ هزار دانشجو و نزدیک به ۹۰۰ عضو هیات‌علمی و تعداد کثیری کارمند، از جمعیت مهم، فعال و فکور کشور برخوردار است.

در این نقطه حساس تاریخی نه‌تنها باید به نقش و وظایف خود واقف باشیم بلکه باید پیام‌ رسان شایسته‌ ای در محافل ملی و بین‌المللی باشیم؛ در حال حاضر چشم امید مردم به دانشگاه‌ها و نخبگان جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا