رفتن به محتوای اصلی

برخورد با دانشجوی متقلب در دانشگاه شهید بهشتی

سید حسن صدوق رئیس دانشگاه شهیدبهشتی در رابطه با برخورد با دانشجوی متقلب اعلام کرد: استاد اختیار برخورد با دانشجوی متقلب را دارد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: تقلب در سر جلسه امتحان رفتاری غیرعادی و ناپسند است که باید به جدیت با آن برخورد شود.براساس قوانین، استاد اختیار برخورد با فرد متقلب را دارد.

دانشجوی متقلب

۱۶۰ جلسه شورای دانشگاه در سال ۱۳۹۷ به ریاست سید حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید‌بهشتی، با حضور اعضای شورا برگزار شد.

صدوق در بخشی از سخنان خود با اشاره به شروع فصل امتحانات در دانشگاه شهید‌بهشتی اظهار داشت: تقلب در سر جلسه امتحان رفتاری غیرعادی و ناپسند است که باید به جدیت با آن برخورد شود.

استاد اختیار برخورد با دانشجوی متقلب را دارد

صدوق ادامه داد: برای پیشگیری از این رفتار نکوهیده می‌بایست تمامی ضوابط در سر جلسه امتحان رعایت شود؛ براساس قوانین، استاد اختیار برخورد با فرد متقلب را دارد و نباید از کنار این مسئله بغرنج بی‌تفاوت بگذرد.

رئیس دانشگاه، در پایان سخنان خود ضمن اشاره به برنامه و راهبرد جذب اعضای هیات‌علمی در دانشگاه گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموخته دوره دکتری وجود دارد و این جمعیت بزرگ به امید جذب، فشار بسیار زیادی را بر دانشگاه‌‌ها تحمیل می‌کنند. برای ارتقاء جایگاه و اعتبار دانشگاه، باید شایسته‌ ترین نیروها در دانشگاه شهید‌بهشتی جذب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا