Skip to content

فرصت مطالعاتی دانشجوی کشور چک در دانشگاه فردوسی مشهد

دانشگاه فردوسی مشهد خبر از فرصت مطالعاتی دانشجوی کشور چک در دانشگاه فردوسی مشهد داد.

دانشجوی کشور چک در دانشگاه فردوسی

دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد چک با حضور در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد فرصت کوتاه مدت خود را در گروه آموزشی علوم و مهندسی آب با موفقیت به اتمام رساند.

فرصت مطالعاتی دانشجوی کشور چک در دانشگاه فردوسی مشهد

به نقل از دانشگاه فردوسی مشهد، هدف از حضور کلارا یواندوروا دانشجوی کارشناسی ارشد کشور چک، آشنایی با مدیریت آب در استان خراسان رضوی بود.

وی در مدت حضور در شهر مشهد ضمن آشنایی با دانشکده کشاورزی و قابلیت‌های تخصصی و علمی آن به برخی از سازمان های مرتبط مراجعه و از تاسیسات و زیرساخت‌های موجود بازدید و در جریان نحوه مدیریت منابع آب شهری، عملکرد تصفیه خانه‌ها و وضعیت بستر رودخانه کشف رود قرار گرفت.

این دانشجو با راهنمایی دکتر حسین بانژاد عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد فرصت کوتاه مدت خود را با موفقیت به اتمام رساند.

دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است. این دانشگاه که پیشنهاد تأسیس آن به قبل از دهه بیست شمسی بر می‌گردد از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های ایران به‌شمار می‌آید. دانشگاه فردوسی مشهد در گذشته از نظر علمی و آکادمیک زیر نظر دانشگاه سان فرانسیسکو آمریکا قرار داشت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا