Skip to content

پیوستن دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به شبکه آسیا و اقیانوسیه

دانشگاه تهران از عضویت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در یک شبکه آسیایی خبر داد. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به شبکه کیفیت آموزش عالی در آسیا و اقیانوسیه می‌پیوندد.

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با حمایت  وزارت کار و امور اجتماعی، مصوبه شورا عالی اشتغال و براساس تفاهمی که بین دو وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و کار و امور اجتماعی در دی ماه ۱۳۸۶، تأسیس شد.
دانشگاه تهران در اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۶، دانشکده‌کارآفرینی را تاسیس کرد و در سال تحصیلی همان سال پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را شروع کرد.

به نقل از دانشگاه تهران، پروفسور جینان چین ژانگ مدیر شبکه کیفیت آموزش عالی در آسیا و اقیانوسیه (APQN) با حضور در دانشکده کارآفرینی با اعضای هیات علمی دیدار و گفتگو کرد.

۱۱۴ دانشگاه از منطقه آسیا و اقیانوسیه عضو این شبکه هستند

وی در این دیدار گفت: در حال حاضر ۱۱۴ دانشگاه از منطقه آسیا و اقیانوسیه عضو این شبکه هستند و هر ساله گزارشی از نتایج ارزیابی در کیفیت آموزش عالی اعضا منتشر می‌شود.

دانشکده کارآفرینی همچنین در زمینه بین‌المللی سازی اقدامات دیگری انجام داده است. این دانشگاه با دانشگاه‌هایی از کشورهای آلمان و سوئد و مالزی همکاری بین‌الملللی خود را انجام داده است.
همچنین مذاکرات اولیه با ۲ دانشگاه در هندوستان انجام داده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا