Skip to content

الزام روسای دانشگاه پیام نور به خرید کالای ایرانی

حسن علیزاده  معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از الزام روسای دانشگاه پیام نور به خرید کالای ایرانی خبر داد. و در ادامه اعلام کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، روسای استان‌ها باید با ساماندهی خرید و تاکید بر خرید کالای ایرانی الگوی مناسبی در این زمینه باشند.

به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده با اشاره به اینکه ۲۴ پروژه عمرانی فعال در سال ۱۳۹۷ در دست اجراست گفت: در سال جدید اولویت اختصاص بودجه با پروژه هایی است که از طرف سازمان مرکزی با آنها قرارداد بسته شده است و اجرای پروژه های امانی بر اساس تصمیم جلسه هیات رئیسه ممنوع است.

حمایت از کالای ایرانی (الزام روسای دانشگاه پیام نور به خرید کالای ایرانی)

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، روسای استان‌ها باید با ساماندهی خرید و تاکید بر خرید کالای ایرانی الگوی مناسبی در این زمینه باشند.

وی با تاکید بر در آمد غیر شهریه ای در دانشگاه پیام نور گفت: در سال ۱۳۹۷ با مدیریت حق اضافه کاری و حق سمت ها پرداختی ها بر اساس تعداد دانشجو درهر استان مد نظر خواهد بود و اضافه کاری در حوزه‌های نظارت و امتحانات و موارد خاص پرداخت خواهد‌شد .

علیزاده در انتها از تفویض اختیار امور کارگزینی به استان‌ ها خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این امر اعضای هیات علمی و کارکنان با مراجعه به مراکز استانی بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا