Skip to content
جذب دانشجو دانشگاه امام صادق

اعلام شرط پذیرش در دکتری دانشگاه امام صادق (ع)

دانشگاه امام صادق (ع) در مصوبه جدید دانشگاه، شرط پذیرش در دکتری دانشگاه امام صادق (ع) را اعلام کرد. ارائه گواهی قبولی در آزمون عمومی زبان خارجی به عنوان یکی از شرایط پذیرش دانشجو در تمامی دوره‌های دکتری عنوان شد.

دکتری دانشگاه امام صادق (ع)

دانشگاه امام صادق (ع) اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای این دانشگاه در خصوص ارائه گواهی قبولی در آزمون عمومی زبان

دکتری دانشگاه امام صادق (ع)

خارجی به عنوان یکی از شرایط پذیرش دانشجو در تمامی دوره‌های دکتری، هجدهمین آزمون در زبان‌های انگلیسی و فرانسه برگزار می‌شود.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام :

متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون باید، صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و عکس ۳ در ۴ جدید خود را اسکن و بارگذاری کنند همچنین مبلغ ۹۰۰۰۰۰ ریال هم‌زمان با ثبت‌نام از طریق درگاه اینترنتی و کارت‌های عضو شبکه شتاب واریز کنند. به مدارک ناقص و یا تقاضای ثبت‌نام پس از مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 زمان ثبت نام:

ثبت‌نام از ۸ صبح امروز ۲۷ مردادماه ۱۳۹۷ از طریق نرم افزار جامع گلستان دانشگاه به آدرس اینترنی http://edu.isu.ac.ir آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد‌داشت. کارت شرکت در آزمون از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۷ لغایت ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ ادامه دارد.

تاریخ برگزاری آزمون:

آزمون راس ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود. حداقل نمره قبولی نمره ۶۰ از ۱۰۰ و برای داوطلبان رشته‌های دکتری دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد نمره ۵۰ از ۱۰۰ است.

مدرک قبولی در آزمون زبان خارجی این دانشگاه از تاریخ صدور تا ۲ سال معتبر است.

ارائه مدرک زبان برای پذیرفته‌شدگان دکتری با آزمون از شرایط ثبت‌نام بوده و در شیوه بدون آزمون (استعداد درخشان) شرط شرکت در آزمون جامع دوره است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://www.isu.ac.ir/ مراجعه نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا