Skip to content

فرصت مجدد ثبت‌نام کاردانی بدون آزمون

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش فرصت مجدد برای ثبت‌نام کاردانی بدون آزمون را اعلام کرد. مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به پایان مهلت ثبت‌‌نام پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید، مهلت جدید ثبت‌نام و ویرایش را در مردادماه ۱۳۹۷ اعلام کرد.

توکلی در ادامه گفت: مهلت ثبت‌نام از یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شد و ۲۰ خرداد ماه به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه تعداد ۳۲ هزار و ۶۸۰ نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

فرصت مجدد ثبت‌نام کاردانی بدون آزمونثبت‌نام کاردانی بدون آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش یادآوری کرد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در روزهای ۸ تا ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز به ویرایش هرگونه اطلاعات داوطلبی، این کار منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌شود و به مکاتبات داوطلبان در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد‌شد.

وی متذکر شد: هم چنین داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند در روزهای ۸ تا ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: نتایج نهایی دهه آخر شهریور ماه ۹۷ اعلام و کارنامه نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۷ در هفته آخر مهرماه منتشر خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا