Skip to content

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان

دکتر مهدی ورسه ای رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد. هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در بخش دانشگاهی در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان

به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای از شروع ثبت نام هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در مرحله مقدماتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

مسابقات ملی مناظرهدکتر مهدی ورسه ای در ادامه افزود: مسابقات ملی مناظره با شعار « مناظره فرصتی برای یادگیری» قدمی مؤثر در پیاده سازی فرهنگ گفتگوی سازنده، نقد آرای مخالف در فضایی امن و گسترش کرسی های آزاد اندیشی در میان دانشجویان به عنوان خط مقدم مطالبه‌گری در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

ورسه ای در ادامه بیان کرد: از این رو، دومین دوره مسابقات مناظره در دانشگاه امیرکبیر که در راستای هفتمین دوره این مسابقات در سطح کشور است به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد‌شد که ثبت نام آن هم اکنون آغاز شده و نهایتا تا هفته اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد‌یافت.

گواهی شرکت در مسابقاتورسه ای با اشاره به سابقه میزبانی این واحد از فینال چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۳۹۴ یادآوری کرد: به همه اعضای تیم‌های حاضر، گواهی شرکت در مسابقات و به تیم‌های برتر جوایز نفیسی اهدا و نهایتا تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات منطقه ای مناظره را به عنوان نماینده دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دست خواهد آورد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا