Skip to content

اعلام همکاری دانشگاه خواجه‌نصیر با دانشگاه‌های کشور سوئد

علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیر نصیرالدین طوسی خبر از همکاری دانشگاه خواجه‌نصیر با دانشگاه‌های کشور سوئد داد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر در ادامه گفت: برنامه داریم در حوزه مهندسی پایش وضعیت و نگاهداشت سیستم‌های صنعتی با دانشگاه‌های کشور سوئد همکاری کنیم.دانشگاه خواجه‌نصیر با دانشگاه‌های کشور سوئد

اعلام همکاری دانشگاه خواجه‌نصیر با دانشگاه‌های کشور سوئد

علی خاکی صدیق گفت: همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌های کشور سوئد درحال بررسی است و در صورت نهایی شدن، دوره‌های مشترکی با همکاری این دانشگاه‌ها تدوین و تهیه خواهیم کرد.

خاکی صدیق افزود: در حوزه مهندسی پایش وضعیت و نگاهداشت سیستم‌های صنعتی دوره‌های مشترک در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری طراحی خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر در انتها تاکید کرد: این دانشگاه دارای ۷ دوره مشترک بین‌المللی است که این دوره‌ها با کشورهای روسیه، هلند و فرانسه برگزار می‌شود.

هم‌چنین دانشگاه با اجرای چندین دوره بین‌‌المللی مشترک در دوره‌های کارشناسی‌ ارشد و دکتری با بعضی از دانشگاه‌ها در کشورهای انگلستان، فرانسه، هلند، آلمان و روسیه همکاری نزدیک داشته است.

دانشگاه خواجه نصیر نیز، در یک دوره کارشناسی هوا فضا چند سال است فعالیتی مشترک با دانشگاه ماتی روسیه در پیش گرفته است.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران است که دانشکده‌های آن به صورت غیرمتمرکز در شهر تهران قرار دارند. این دانشگاه در سال ۱۳۹۲ در بین ۵ دانشگاه صنعتی برتر ایران قرار گرفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا