Skip to content

اعطای وام تحصیلی به دانشجویان پیام‌نور

حسن علیزاده معاون دانشگاه پیام نور خبر از اعطای وام تحصیلی به دانشجویان پیام‌نور داد. وام تحصیلی با کارمزد ۲ درصد به دانشجویان پیام نور اعطا می‌شود.

اعطای وام تحصیلی به دانشجویان پیام‌نور

معاون دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: دانشجویان پیام‌نور از مهر ماه ۱۳۹۷ در همه مقاطع تحصیلی از وام شهریه با کارمزد ۲ درصد به میزان شهریه تمام دوران تحصیل خود بهرمند می‌شوند.

حسن علیزاده افزود: هدف دانشگاه پیام‌نور توسعه آموزش با استفاده از تکنولوژی و فناوری نوین است و با توجه به اینکه دانشگاه پیام‌نور یکی از نهادهای آموزشی با سیستم آموزش ترکیبی است باید در توسعه این آموزش‌ها  قدم بردارد.

اعطای وام تحصیلی به دانشجویان پیام‌نور

وی تصریح کرد: براساس تفاهم منعقد شده با بانک های عامل، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از مهر ماه ۱۳۹۷ در همه مقاطع تحصیلی از وام شهریه با کارمزد ۲ درصد به میزان شهریه تمام دوران تحصیلی خود بهرمند شوند .

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه با بیان اینکه تکیه بر درآمد‌زایی غیر شهریه‌ای از اولویت‌های دانشگاه است، افزود: باید راهکارهای بیاندیشیم تا درآمد دانشگاه‌ها بالا برود و دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت و پتاسیل فراوان در این استان می‌تواند در حوزه گردشگری درآمدزایی ایجاد کند.

وی در انتها گفت: دانشگاه برای کلیه خدمات تحت وب و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، اینترنت رایگان فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند به راحتی از این خدمات بهره مند شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا