Skip to content
آموزش مجازی در دانشگاه الزهرا

آموزش مجازی ۹۵ درصد دروس دانشگاه الزهرا

دروس دانشگاه الزهرا تا ۹۵ درصد به صورت مجازی ارائه می‌شود. این دانشگاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انگیزه بالا واشتیاق فراوان اعضای هیات علمی و همچنین مدعو این دانشگاه نسبت به آموزش مجازی سبب فراگیری این نوع آموزش گردیده و پیش‌بینی می‌شود تا ۹۵ درصد دروس از این طریق پوشش داده شود.

استقبال از آموزش مجازی

در اطلاعیه‌ منتشر شده از طرف دانشگاه الزهرا درمورد فراگیری آموزش مجازی در این دانشگاه اعلام شده است: ” انگیزه و اشتیاق فراوان اعضای هیات علمی و مدعو دانشگاه الزهرا نسبت به آموزش الکترونیکی سبب شده است تا در مدت دو هفته گذشته این نوع آموزش به خوبی فراگیر شود و بنابر پیش‌بینی‌ها و انتظارات موجود، تا ۹۵ درصد دروس از این طریق ارائه خواهند شد. برای برگزاری کلاس‌های آنلاین از ادوب کانکت و برای کلاس‌های غیرهمزمان از ال ام اس استفاده خواهد شد.

آموزش کار با سامانه

باوجود این‌که به اعضای هیات علمی و مدعو در قالب کلاس‌های مجازی و حضوری آموزش‌های ضروری درخصوص نحوه استفاده از سامانه آموزش مجازی داده شده است و کماکان نیز دوره‌های تکمیلی تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت، اما اساتید و مدرسان در حرکتی خودجوش دانسته‌ها و تجربیات خود در مورد کار با سامانه را در قالب فایل‌های آموزشی اعم از اسلاید، کلیپ و ویدیو تهیه کرده و به اشتراک می‌گذرانند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: این حرکت ارزشمند تجلی همدلی درجهت بهبود اثربخشی و کارایی کلاس‌های الکترونیکی و تعدیل اثرات منفی شیوع ویروس کرونا است و سرمایه انسانی که در این فرآیند ساخته و انباشته می‌شود که اثرات مثبت خود را در سال‌های پیش‌رو نشان خواهد داد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا