Skip to content
استارتاپ درحوزه بیابان زدایی

استارتاپ تخصصی در حوزه بیابان زدایی

با انعقاد تفاهم‌نامه ای فعالیت‌های مربوط به استارتاپ تخصصی در حوزه بیابان زدایی و مهار ریز گردها، برای پیشرفت مراتع سرعت می‌گیرد.


تفاهم‌نامه‌‌ای بین ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری، مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری و یکاستارتاپ تخصصی در حوزه بیابان زدایی منعقد شده.

و بر اساس این تفاهم‌نامه نخستین استارتاپ تخصصی در حوزه بیابان زدایی اقتصادی با حمایت ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری راه‌اندازی شده است.


هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، توسعه اقتصاد برای شرکتهای دانش بنیان، شکوفایی و رشد زیست بوم کارآفرینی برای دانش آموختگان و دانشجویان در این عرصه ملی است.

این تفاهم‌نامه در راستای برنامه‌های اشتغال زایی بین معاونت علمی، سازمان برنامه‌و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق توسعه ملی به امضا رسیده است، وهمچنین اجرایی‌سازی برنامه توسعه و رشد این استارتاپ‌ها از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.


با انعقاد این تفاهم‌نامه تلاشی مجدد برای توسعه فناوری‌های نوآورانه در حوزه آب، انرژی‌های پاک، فرسایش و شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه بیابیان زدایی و پیشرفت مراتع در محیط انجام گرفته است.


همچنین در مسیر رفع مشکلات در عرصه فناورانی حوزه بیابان زدایی اقتصادی مردمی و استارتاپ‌های مرتبط با آن هموار می‌شوند تا با شتابدندگی بیشتری برای توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا