رفتن به محتوای اصلی
همکاری دانشگاه آزاد با سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰

همکاری دانشگاه آزاد با سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد از سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی درخصوص ویروس کرونا به شماره ۴۰۳۰ بازدید به‌عمل آورد.

دکتر محسن‌نفر در حاشیه بازدید از سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی ۴۰۳۰، به همکاری‌های این دانشگاه با سامانه مذکور اشاره نموده و این همکاری‌ها را به‌صورت زیر عنوان نمود:

تاالان تعداد بیش از ۷۰۰ نفر از

جهت خدمت‌رسانی به مردم در سامانه قرارگاه جهادی نام‌نویسی نموده‌اند و آمادگی همکاری حضوری یا مشاوره‌ای با سامانه ۴۰۳۰ را دارند.

همچنین ۱۵۰ نفر از پرستاران دانشگاه آزاد نیز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان‌های درگیر با ویروس کروتا مانند قم، گیلان و تهران هستند.

دکتر محسن‌فر در پایان خاطرنشان کرد: پاسخگویی تلفنی نقش مهمی در کاهش استرس و نگرانی مردم در مواقع این‌چنینی ایفا می‌کند و باعث افتخار ماست که دانشگاه آزاد اسلامی در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) می‌تواند از طریق سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی ۴۰۳۰ و ارائه مشاوره‌های پزشکی، درمانی و روان‌شناختی تا حدی از نگرانی‌های مردم بکاهد.

شیوع ویروس کرونا در هفته‌های گذشته در کشور همزمان با بسیاری از کشورهای دیگر جهان، نگرانی‌های را در سطح جامعه به‌وجود آورده و باعث تعطیلی برخی از سازمان‌ها و مراکز مانند مدارس و دانشگاه‌ها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا