Skip to content

آغاز توزیع کارت پنجمین دوره آزمون استخدامی

حسین توکلی مشاور عالی سنجش از آغاز توزیع کارت پنجمین دوره آزمون استخدامی خبر داد. مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون در سایت سنجش خبر داد و در ادامه گفت: پنجمین آزمون استخدامی

پنجمین دوره آزمون استخدامیدستگاه‌های اجرایی کشور جمعه ۱۵ تیر‌ماه برگزار خواهد‌شد.

حسین توکلی افزود: کارت شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۷ برای مشاهده و پرینت آن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس شماره پرونده، کد‌پیگیری، کد‌ملی و شماره داوطلبی با ورود به سایت سازمان سنجش پرینت کارت خود را تهیه نمایند.

ظرفیت پذیرش در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: ظرفیت پذیرش در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر برای ۹ دستگاه اجرایی کشور است.

وی با اشاره به شخصی سازی شدن دفترچه سوالات کلیه داوطلبان گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان عناوین شغلی مرتبط ۲ بسته آزمونی داده می‌شود. دفترچه شخصی سازی شده و شماره داوطلبی فرد بر روی آن درج شده است. این دفترچه‌ها دارای تنوع بوده و کد عددی بر روی دفترچه نیز درج شده است.

توکلی افزود: هر بسته دارای یک پاسخنامه و دفترچه سوالات عمومی حاوی ۱۰۰ سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلب باید در مدت ۱۱۰ دقیقه به سوالات پاسخ دهد. مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره یک دفترچه راهنما و برگه راهنما شرکت در آزمون مشخص شده است که داوطلبان به سوالات دفترچه اختصاصی باید در مدت ۸۰ دقیقه پاسخ دهند.

وی یادآور شد: در تست های چهارگزینه ای برای هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط ۱ نمره منفی منظور خواهد‌شد. بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود اگر پاسخ صحیح سوالی را اصلاً نمی‌دانند به آن سوال جواب ندهند زیرا به سوال های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی‌گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ ها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال ۱ نمره منفی تعلق خواهد‌گرفت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا