Skip to content
اقدامات تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا

اقدامات تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا

این گزارش در رابطه با اقدامات تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا است.دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پزشکان و کارکنان بیمارستان ها جهت کمک به بیماران مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا فعالیتی سخت را برعهده دارند و باید از زحمات ایشان تقدیر به عمل آید.

اقدامات تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا عبارتند از:

  • همکاری حداکثری با وزارت بهداشت
  • آمادگی مراکز درمانی برای خدمت رسانی
  • افزایش اعتبار جهت خرید تجهیزات
  • استفاده از نیروهای تخصصی و غیر تخصصی
  • ضدعفونی مراکز درمانی
  • تجهیز حوزه فناوری اطلاعات

دکتر مصطفی سالاری درجلسه‌ای که به منظور بررسی شرایط و ایجاد روش های مناسب برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد اعلام کرد:

تلاش می‌شود با وزارت بهداشت حداکثر همکاری خود را داشته باشیم و مراکز درمان تامین اجتماعی در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به بیماران و سایر اقدامات است.

وی اضافه کرد مراکز درمانی حداکثر آمادگی خود را برای خدمت رسانی به افراد بیمار یا مشکوک به ابتدا دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: به منظور ایجاد روش های لازم جهت مقابله با شیوع این بیماری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کافی در نظر گرفته شده است.

سالاری در رابطه با استفاده از نیروهای تخصصی و غیر تخصصی مورد نیاز گفت اختیارات لازم برای بکارگیری این نیرو ها داده شده است و حتی الامکان پرداخت دستمزد بیشتر با توجه به ساز وکار مشخصی وجود خواهد داشت.

وی به لزوم ضدعفونی کردن مراکز درمانی تاکید کرد و گفت باید مراکز درمانی مجهز به مواد ضدعفونی جهت حفظ سلامتی مراجعه کنندگان و کارمندان این مراکز باشد و این امر که از هفته قبل شروع شده باید به صورت مداوم ادامه یابد.

سالاری همچنین با توجه به توسعه حوزه فناوری اطلاعات از مردم خواست تا آنجا که می‌توانند از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا