Skip to content
دانشگاه ها: الگوی جامعه

الگوی همه‌جانبه جامعه دانشگاه است

الگوی همه‌جانبه جامعه دانشگاه‌ها هستند. غلامرضا غفاری در جمع نمایندگان و تشکل‌های دانشجویی گفت: ار آنجایی که دانشگاه‌ها محل تحقق آرمان‌ها و ایده آل‌های اخلاقی است ، بنابراین باید ازهر نظر الگو باشد.

معاون فرهنگی وزیرعلوم اعلام کرد: تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی باید درزمینه تعداد جذب دانشجو‌ها تلاش خود را افزایش دهد.

ایشان خاطر نشان کرد: تشکل‌های دانشجویی بستری برای تجربه آموزی در دوران دانشجویی است.، که دانشجوان باید مهارت‌های کاربردی بیاموزند.

باید قابلیت‌های دانشجویان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنیم تا توانایی‌ها و مسئولیت پذیری آن‌ها ارتقا یابد.

غفاری اضافه کرد: باید فعالیت‌های دانشگاه‌ها در سه چهارچوب اصلی صورت گیرند:هویت ملی، دینی و انقلابی

مدیر کلی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برای داشتن دانشگاه‌هایی متوازن ، مطلوب و اسلامی باید از حضور و فعالیت تشکل‌ها و انجمن‌ها و کانون‌ها، همچنین نشریات دانشگاهی حمایت کنیم.

وی بیان کرد: برای مشارکت حداکثری دانشجویان باید تمام تلاش خود را بکنیم، و برای دریافت سهمیه کاغذ و یارانه برای حمایت از نشریات در حال مذاگره هستیم.

ایشان با اشاره به اینکه بر اساس تجربیات و بازنگری در ساختار سازمانی، به دنبال تدوین نظام ارزیابی موثر برای رسیدن به نسل دوم انجمن‌های علمی دانشجویی هستیم.

روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت علوم اعلام کرد: نشست معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم دکتر غلامرضا غفاری روز چهارشنبه ۱۸دی ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌گردد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا