Skip to content
برگزاری دوره بین المللی کسب و کار

برگزاری دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار

برگزاری دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار؛

دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای اولین بار در کشور با همکاری FHM آلمان دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار فنی و حرفه‌ای برای تمام دانشجویان تمام دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای مفاد یادداشت تفاهم همکاری دوره مدیریت بین‌المللی Technical and Vocational MBA در دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی به امضا رسید.

شایان ذکر است که این دوره آموزشی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.
این دوره آموزشی و مهارتی شامل موارد زیر است:

  • ۴۰۰ ساعت آموزش تئوری
  • ۶۰۰ ساعت آموزش عملی و نگارش پایان‌نامه اجرایی

آموزش‌های تئوری این دوره در چهار ماژول توسط استادان آلمانی و ایرانی به زبان انگلیسی تدریس می‌شود و همچنین راهنمای پایان‌نامه‌ها به صورت مشترک توسط یکی از استادان ایرانی و البته یک استاد آلمانی ارائه می‌شود.

دوره ویژه کلیه دانش آموختگان رشته‌‌های فنی و حرفه‌ای، مهارتی و مهندسی تدوین شده است.
در پایان جلسات این دوره نیز به دانش آموختگان گواهینامه معتبر بین‌المللی با مهر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و همچنین دانشگاه علوم کاربردی آلمان صادر می‌شود.
شایان ذکر است که این گواهی به افرادی تعلق می‌گیرد که در این دوره نمره قبولی را کسب کرده باشند.
در ارتباط با بحث و تبادل میان دانشگاه علوم کاربردی آلمان و فنی و حرفه‌ای در مورد توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دو جانبه و چند جانبه صورت گرفته است.

دستاوردهای اجرایی این مذاکرات از جمله اختصاص فرصت‌های تحصیلی دوره دکتری و فرصت‌های مطالعاتی پست دکتری ویژه اعضای هیات علمی دانشگاهی فنی و حرفه‌ای و غیره به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا