Skip to content
سطح زندگی دانشجویان

بهبود سطح زندگی دانشجویان در خوابگاه از الویت‌های دانشگاه است

سطح زندگی دانشجویان و بهبود آن از مهمترین الویت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است. این سخنانی است که مهدی ابراهیمی معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشستی که با دستیاران و اینترن‌های دانشگاه داشت بیان کرد.

سطح زندگی دانشجویان

وی گفت: زندگی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران به دو دوره تقسیم می‌شود. دوره اول مقطع علوم پایه است که دانشجویان درمحیط دانشگاه هستند و برای زندگی در خوابگاه به سر می‌برند و دوره دوم، مقطع بالینی است که دانشجویان بیشتر زمان خود را در محیط بیمارستان به سر می‌برند و طبق این مسئله، معاونت فرهنگی و دانشجویی وظیفه دارد به همان نسبتی که به محیط خوابگاه دانشجویی اهمیت می‌دهد به محیط پاویون‌های بیمارستان‌ها نیز توجه لازم را داشته باشد.

وی در ادامه گفت: یک اتفاق خوبی که در بیمارستان فارابی شاهد آن هستیم این است که با تلاش و مدیریت ریاست بیمارستان، فضای مناسبی برای دستیاران، اینتر‌ها و زریدنت‌ها از نظر اسکان و سالن غذاخوری محیا شده است. وی گفت: در بیمارستان فارابی، سرانه مناسبی به دانشجویان تخصیص داده شده است و از نکات مهم این بیمارستان این است که مدیریت واحدهای دانشجویی با خود دانشجویان است و این باعث مسئولیت پذیری دانشجویان در آینده خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سالن‌های ورزشی و بدنسازی این بیمارستان نیز دیدن کرد و گفت: بسیار مسئله مهم و خوبی است که دانشجویان، کارکنان و پزشکان در کنار کار و فعالیت خود به سلامت و ورزش نیز اهمیت می‌دهند و ما در تلاش هستیم که امکانات این بخش‌ها را نیز بیشتر کنیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا