Skip to content
عتبات دانشگاهیان

تعویق قرعه‌کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان: به‌دلیل توصیه‌های بهداشتی ابلاغ‌شده توسط وزارت بهداشت، فرآیند قرعه کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان به تعویق افتاد.

عتبات دانشگاهیان

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور ضمن اعلام این خبر گفت: مهلت نام‌نویسی دانشگاهیانی که متقاضی اعزام به بیست و دومین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان بودند روز گذشته به پایان رسید و باوجود این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود قرعه‌کشی و اعلام اسامی زائران در تاریخ ۵ اسفند ۹۸ انجام شود، این کار به زمان دیگری موکول شد.

وی در ادامه گفت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص اجتناب از تجمع و ازدهام در اماکن عمومی و همچنین لغو سفرهای غیرضروری، پس از گفتگوهای انجام شده تصمیم گرفته شد تا فرآیند قرعه‌کشی و اعزام زائرین عتبات دانشجویی در زمان دیگری صورت پذیرد.

زمان ازسرگیری اعزام‌ها

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان ازسرگیری اعزام زائرین به عتبات عالیات توضیح داد: به‌دلیل اولویت اصلی ما که حفظ سلامت زائرین است، پس از بحث‌ها و مشورت‌های زیاد در کمیته اعزام، تصمیم برآن شد تا زمان تحت کنترل درآمدن شیوع بیماری کرونا و بازگشت شرایط بهداشتی جامعه به وضعیت عادی،از اعزام زائرین خودداری کرده و زمانی که اوضاع مساعدتر شد اعزم‌های این دوره از عتبات را شروع کنیم.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور در پایان خاطرنشان کرد: سایت اینترنتی لبیک تنها مرجع رسمی درخصوص انتشار اخبار مربوط به زمان و شرایط از سرگیری اعزام‌ها بر اساس اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت برای دانشگاهیان مشتاق زیارت امام حسین(ع) خواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا