Skip to content
تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی

مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری تمدید گردید.

ثبت‌نام وام دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به‌دلیل همه‌گیری بیماری کوید-۱۹ و به‌تبع آن تعطیلی بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ترتیبی اتخاذ کرد تا مهلت نام‌نویسی جهت دریافت انواع وام‌ها و تسهیلات دانشجویی تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شود. این صندوق در گذشته طی دو مرحله مهلت ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات دانشجویی را تمدید کرده بود.

آن دسته از دانشجویانی که متقاضی دریافت انواع وام‌های دانشجویی به‌جز وام ویژه دکتری هستند، تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری فرصت دارند جهت دریافت وام ثبت‌نام نمایند. فرصت ثبت درخواست وام تحصیلی ویژه دکتری نیز ۵ روز بعد از آن و در مورخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه پایان می‌یابد.

نحوه ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز

اولین کاری که دانشجویان متقاضی درخواست وام باید انجام دهند، ثبت درخواست خود از طریق پرتال صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی bp.swf.ir و سپس ارسال مدارک مورد نیاز است.

ضروری است دانشجویانی که متقاضی دریافت وام‌های زیر هستند، تصویر مدارک مورد نیاز این وام‌ها را تهیه و به آدرس kh.stu@modares.ac.ir ارسال نمایند:

  • وام‌های ضروری (عادی و ویژه دکتری)
  • وام تحصیلی ویژه دکتری
  • وام ازدواج
  • وام ودیعه مسکن
  • وام عتبات عالیات

آن دسته از دانشجویانی هم که برای نخستین بار درخواست وام خود را ثبت می‌کنند، باید مدارک زیر را به ایمیل فوق ارسال نمایند:

  • سند تعهد محضری خود (طبق نمونه موجود در وب سایت دانشجویی)
  • گواهی کسر از حقوق برای ضامنین بازنشسته
  • حکم کارگزینی برای ضامنین شاغل

مشمولین دریافت وام و دیگر جزئیات

دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ انتخاب واحد ننموده‌اند، اجازه ثبت درخواست وام ندارند. دانشجویان مشغول به‌ کار و دارای بضاعت مالی نیز مشمول این وام‌ها نمی‌شوند.

مطابق مصوبات صندوق رفاه دانشجویان، افزایش یک میلیون تومانی در مبلغ وام ضروری دانشجویان در بخش مسکن، زیارت و ازدواج انجام شد.

امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی به هیچ عنوان وجود ندارد. بنابراین دانشجو باید در این فرصت مهیا شده مراحل ثبت درخواست وام خود را طی کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا