Skip to content
دانشگاه و صنعت

تمرکز صنعت و دانشگاه بر شبکه‌های نسل آینده تلفن‌همراه

تمرکز صنعت و دانشگاه بر شبکه‌های نسل آینده تلفن همراه است. رییس همایش بین‌المللی کامپیوتر گفت: رشد شبکه‌های تلفن همراه از نسل یک به نسل ششم مرهون توسعه فناوری‌های جدید است، بنابراین تمام تمرکز صنعت و دانشگاه براین حوزه است.

ایشان اعلام کرد: بیست و پنجمین همایش بین‌المللی کامپیوتر از روز چهارشنبه ۱۱ دی به مدت دو روز برگزار می‌گردد.

احمد اکبری رییس همایش گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، ارائه مقالات، نشست های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی درباره هوش مصنوعی، شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه، علوم داده، تولید انیمیشن، امنیت اطلاعات و بازی‌های کامپیوتری است.

 عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: در این همایش به شبکه‌های نسل پنجم تلفن‌همراه و فناوری‌های آن‌ها،شبکه‌های رادیویی، نرم افزاری، سخت افزاری و هوشمند سازی آن‌ها هم خواهیم پرداخت.

وی تاکید کرد: این فناوری‌ها به توسعه کسب و کار کمک شایانی می‌کنند، از جمله موردی برای توسعه کسب و کار در این فناوری‌ها ایجاد شغل، صرفه جویی در مصرف انرژی، پالایش محیط زیست و ایجاد انرژی‌های سبز است.

اکبری اشاره کرد: گسترش بسترهای شبکه‌های نسل پنجم از نیاز‌های حیاتی کشور است و دانشگاه‌های پیشرو مثل دانشگاه علم و صنعت نقش به سزایی برای گسترش و توسعه آن از طریق ارتباط با صنعت است.

وی افزود : تعداد مقالات دریافتی ۲۰۰ عدد است که تعداد۱۰۰ مقاله پذیرفته و در دو روز به انگلیسی و فارسی ارائه می‌شود.

اکبری خاطر نشان کرد: در این همایش چهار استاد بین‌المللی سخنرانان کلیدی خواهند بود.

در خصوص ارتباط صنعت با دانشگاه برای توسعه فناوری‌های جدید تفاهم‌نامه‌ای با بخش صنعت منعقد شده و سند ارتباطی و اطلاعاتی آن در دست تدوین است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا