Skip to content
تمهیدات تامین اجتماعی جهت مقابله با کرونا

تمهیدات تامین اجتماعی جهت مقابله با کرونا

 این گزارش در رابطه با تمهیدات تامین اجتماعی جهت مقابله با کرونا است.
به علت حضور کمتر مردم در اماکن عمومی کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی اعلام کردند تا پایان سال جاری نیازی به مراجعه حضوری افراد جهت ثبت و پیگیری درخواست نیست.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان جهت ادامه تمهیدات این اداره برای کنترل بیماری کرونا گفته شده است که تا پایان سال ۹۸ به علت کم کردن رفت و امد بیمه شدگان و کارفرمایان و مستمری بگیران نیازی به مراجعه حضوری ایشان به مراکز نیست.

حیدری بلوکی در رابطه با تاریخ ترک کار گفت این افراد مهلت دارند تا پایان فرودین ۹۹ برای پیگیری به اخرین شعبه دریافت کننده حق بیمه مراجعه کنند.

وی در رابطه با درخواست برقراری مستمری بیمه شدگان اختیاری در اسفند ۹۸ گفت مهلت مقرر مربوط به فرایندهای بیمه تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان در رابطه با مهلت در برگ پرداخت حق بیمه بهمن ماه ۹۸ گفت این مهلت تا پایان فرودین ۹۹ تمدید خواهد شد.

وی در رابطه با افرادی که پایان مهلت مقرر ثبت اعتراض به ارا کمسیون های پزشکی پس از اول اسفندماه بوده و نتوانستند اعتراض خود را ثبت کنند گفت فعلا نیازی به مراجعه این افراد نیست و بعد از عادی شدن وضعیت مجددا به ایشان ابلاغ خواهد شد.

حیدری بلوکی در ادامه با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم در رابطه با تحویل دفترچه به محل زندگی یا کار بیمه شدگان گفت با اضافه شدن این خدمات به خدمات غیرحضوری سازمان رویه انجام کار به زودی اعلام خواهد شد.

وی بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان را به استفاده غیر حضوری از خدمات سازمان تامین اجتماعی ترغیب کرد تا در راستای این روش حضور افراد در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا کمتر شود.

حیدری بلوکی با تاکید بر صحبت‌های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کم کردن مراجعات افراد به شعب گفت در این وضعیت کنونی لازم است از ازدحام نفرات در شعب و کارگزاری ها جلوگیری شود و اگر دفترچه افراد تا بهمن ماه اعتبار داشته است این اعتبار تا فرودین ماه افزایش پیدا میکند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا