Skip to content
تمهیدات دانشگاه امام صادق

تمهیدات دانشگاه امام صادق درباره ویروس کرونا

روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) اعلام کرد بر اساس جلسه شورای آموزشی دانشگاه (مورخ ۷/۱۲/۱۳۹۸) تمهیدات دانشگاه امام صادق درباره ویروس کرونا به شرح ذیل است:

تمهیدات دانشگاه امام صادق

  • با عنایت به ضرورت توجه به سلامت جسمی و روحی دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها و با توجه به دشواری‌های اجرایی و ملاحظات بهداشتی برگشت دانشجویان از شهرستان‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری با رعایت بندهای ذیل به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
  • اصل حضور و در دسترس بودن اساتید جهت پیگیری امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاه مورد تاکید است.

ادامه فعالیت سیستم اداری

  • ادارات حوزه آموزش دانشگاه تدبیری داشته باشند که با توجه به مصوبات نهادهای مرتبط به‌خصوص ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و با همکاری سایر معاونت‌ها، سیستم اداری آموزش دانشگاه بتواند به دانشجویان و اساتید خدمت رسانی کند.

انتقال تعطیلی میان‌ترم و آزمون میان‌ترم

  • جهت جبران تعطیلی ناخواسته، اولاً تعطیلی هفته میان ترم لغو و به پایان نیمسال تحصیلی جاری نیز دو هفته آموزشی اضافه می‌گردد.
  • برگزاری امتحانات میان‌ترم در این نیمسال اختیاری و با نظر استاد درس خواهد بود. زمان امتحانات میان‌ترم برای اساتیدی که بخواهند امتحان بگیرند متعاقباً اعلام خواهد شد.

استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی

  • اساتید می‌توانند از طریق سامانه‌های آموزش مجازی نظیر سما و … نسبت به برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی اقدام کنند. بدیهی است برگزاری کلاس‌های مجازی تا حداکثر سه هفته آموزشی جایگزین کلاس‌های حضوری استادان محترم خواهد شد.
  • جهت حفظ سطح علمی و پژوهشی دانشگاه معاونین محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها، مرکز زبان و پردیس خواهران، موظف هستند تا با ارتباط گیری با تک‌تک استادان در این نیمسال تحصیلی، نسبت به تعریف یک کار در حوزه پژوهشی، نوآوری و یا مطالعاتی برای دانشجویان و دریافت گزارش آن حداکثر تا ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ و ارزیابی گزارش‌های دانشجویان جهت تخصیص بخشی از نمره ارزیابی دانشجو اقدام نموده و این اطلاعات را از طریق سایت‌ها و شبکه‌های رسمی اطلاع‌رسانی کنند.
  • الزام بند قبل برای استادانی که از گزینه آموزش مجازی استفاده می‌کنند به اختیار تبدیل می‌گردد.

همچنین تصمیم‌گیری در خصوص نحوه حضور اساتید و کارکنان دانشگاه در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه دانشگاه انجام گرفته و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا