Skip to content

اعلام آمار ثبت نامی آزمون کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آمار ثبت نامی آزمون کاردانی به کارشناسی را علام کرد. ۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده‌اند.

حسین توکلی در ادامه افزود: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ پایان می‌پذیرد.

آزمون کاردانی به کارشناسی

وی در ادامه گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ روز ۱۲ مردادماه امسال برگزار می‌شود و نتایج نهایی آن نیز هفته پایانی شهریورماه ۱۳۹۷ اعلام عمومی خواهد‌شد.

پذیرش ۱۶ رشته امتحانی از طریق سوابق تحصیلی (بدون آزمون)

توکلی با تاکید براینکه پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) صورت خواهد پذیرفت، افزود: از تعداد ۶۵ رشته امتحانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ، پذیرش ۱۶ رشته امتحانی از طریق آزمون و گزینش در ۴۹ کد رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است.

آمار ثبت نامی آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند، گفت: تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، ۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا