Skip to content

توزیع دفترچه‌های چاپی انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۷

توزیع دفترچه‌های چاپی انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۷ از ۱۵ مردادماه آغاز خواهد شد. دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کنکور ۱۳۹۷ به صورت چاپ شده، از امروز ۱۰ مردادماه در تمام باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.

دفترچه‌های چاپی انتخاب رشته کنکور

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شوند، می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

مبلغ دفترچه‌های چاپی انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۷

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به باجه‌های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰ ریال (۱۵۰۰ تومان) بابت هر دفترچه به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در زمان تعیین شده، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

هر یک از داوطلبان و متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و یا زبان های خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را دریافت نمایند.

تمامی داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و بخش پیوست های دفترچه راهنما کد‌رشته‌های  تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص کرده و از تاریخ دوشنبه ۱۵ مردادماه تا شنبه ۲۰ مردادماه به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته‌اینترنتی درج نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا