Skip to content
نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

دیدار مدیرکل فرهنگی وزارت علوم با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با دکتر اسلامی مدیرکل پشتیبانی و فرهنگی دیدار داشتند و در این دیدار ایشون از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها حمایت کرد و این فعالیت‌ها را عاملی اثربخش در بالابردن مسئولیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و رشد علمی کشور دانست.

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

اسلامی در رابطه با تقویت فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در جهت رشد و تقویت تشکل‌های دانشجویی بر اجرایی کردن آئین نامه‌ها و ضوابط قانونی تاکید دارد و دانشجویان می‌توانند مشکلاتی که دارند را نیز با این معاونت مطرح کنند.

وی در رابطه با تداوم فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی تشکل‌های مختلف دانشجویی گفت: هم اکنون در برحه خاصی هستیم و تشکل‌های دانشجویی باید برای رشد فکری و فرهنگی دانشجویان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

اسلامی در مورد برخی مشکلات مالی که تشکل‌های دانشجویی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند گفت: وزارت علوم با تخصیص بودجه سه درصدی به فعالیت‌های فرهنگی هر دانشگاه در جهت حمایت از برنامه‌های تشکل‌های دارای مجوز، کمک خواهد کرد و در این جهت به دانشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

در آخر نمایندگان تمام تشکل‌های دانشجو نیز در این نشست در رابطه با مشکلاتی که دارند و قانون گریز بودن بعضی از مسئولان و تصمیم گیران و عدم تخصیص بودجه مناسب به تشکل‌ها را به عنوان مشکل بزرگ خود مطرح کردند و حمایت بیشتر شورای فرهنگی دانشگاه‌ها برای ایجاد تعامل در بین تشکل‌های دانشجویی را درخواست کردند و از دیگر مطالبات خود ضرورت وجود فضای هم افزایی و عدم تصدی‌گری معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها صحبت کردند و درخواست داشتن به این مشکلات و ایده‌ها وزارت علوم توجه بیشتری داشته باشد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا