Skip to content

شرایط ثبت‌نام در دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷

جزئیات ثبت‌نام و آزمون یازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ اعلام شد.

دوره پذیرش دانشجوی پزشکی

ثبت‌نام برای یازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ دانشگاه علوم پزشکی تهران، از یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۹۷ آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۹۷ پایان می‌پذیرد.

داوطلبان می‌توانند در مهلت تعیین شده بر اساس توضیحات اعلامی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون اقدام کنند. تاریخ احتمالی برگزاری آزمون هفته آخر خرداماه ۹۷ است.

شرکت‌کنندگان باید فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یکی از رشته‌های گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی باشند.

حداکثر سن متقاضیان ثبت‌نام ۲۵ سال است. تبصره: مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می‌شود.

معدل کل دیپلم باید ۱۸ و بالاتر باشد. تبصره: در موارد اعلام نمره به شکل الفبایی نمره الف قابل قبول است.

معدل مقطع کارشناسی ۱۶ و بالاتر است. تبصره: دانشجویان مشمول آیین‌نامه استعدادهای درخشان در رشته‌های مورد پذیرش و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی از بند ۴ و ۵ شرایط ورود به دوره معاف هستند.

ارائه مدرک زبان انگلیسی برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه و ارزیابی فراشناختی) الزامی است در غیر این‌صورت از شرکت داوطلب در مرحله دوم جلوگیری خواهد شد.

قبولی در آزمون چندمرحله‌ای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله شرایط پذیرش است. تبصره: دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش‌آموزی از آزمون کتبی معاف هستند و بدون شرکت در آزمون کتبی تنها با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا