Skip to content
دانشجویان دانشگاه تهران

شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران از ۶ مهرماه ۱۴۰۱ سال تحصیلی جدیدشان آغاز می‌شود. دکتر هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران اعلام کرد، آئین استقبال از نودانشجویان دانشگاه تهران در شش مهر ۱۴۰۱ در مصلی تهران و داندانشگاه شگاه تهران برگزار خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه تهران

بهرامی احسان گفت: پذیرش چهارهزار نو دانشجو از سردر اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بخشی از آئین ورودی‌های جدید در مصلی امام برگزار می‌شود. ادامه برنامه به عهده روسا و معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دانشکده‌ها است.

وی افزود: بعد از استفبال از نودانشجویان که در هر دانشکده از طریق ریاست دانشکده و دبیران معاونت فرهنگی و اجتماعی آن بخش انجام می‌شود، عملیات آشنایی با دانشکده و ثبت نام دانشجویان جدید الورود در هر واحد دانشگاهی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ابراز امیدواری کرد که آئین استقبال از نودانشجویان در تاریخ ۶ مهرماه ۱۴۰۱ مثل هر سال یک رویداد باشکوه و به یادماندنی برای نودانشجویان خواهد بود و دانشجویان سال تحصیلی جدید را که به صورت حضوری برگزار می‌شود با شور و انرژی بیشتری آغاز خواهند کرد.

دکتر هادی بهرامی احسان در پایان اضافه کرد: دانشگاه تهران در ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ یک مرحله بازگشایی به صورت حضوری داشته است و الان نیز در مهرماه می‌تواند با قدرت و برنامه‌ریزی بهتری سال تحصیلی جدید را آغاز کند و این جشن و آئین ورودی همانند سال‌های قبل از کرونا به همان خوبی و نظم بالا برگزار خواهد شد.

وی افزود: زیرساخت‌های موجود برای آموزش مجازی در شرایطی کرونا نیز همچنان برقرار است و اگر به علت شرایطی خاص مثل آلودگی هوا یا شرایط بدجوی و نیز به‌‌عنوان یک بستر کمک درسی و آموزشی با برنامه‌ریزی بخش معاونت آموزشی دانشگاه تهران استفاده خواهد شد و مشکلی در بخش آموزش آنلاین نخواهیم داشت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا