Skip to content
شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد

شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: روسای واحدها و مراکز استانی درمورد شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد همراهی‌ و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد

دکتر محمدمهدی طهرانچی: درراستای حفظ سلامتی کارکنان و خانواده بزرگ دانشگاهیان در مقابل ویروس کرونا، روسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ تا پایان سال به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند که کارکنان دانشگاه بتوانند فعالیت‌های خود را به‌صورت شیفتی و یا درصورت لزوم دورکاری انجام دهند.

دکتر طهرانچی درخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد که از همه ظرفیت خود جهت خدمت‌رسانی به مردم و مساعدت به دیگر مراکز درمانی کشور استفاده می‌کنند گفت: این افراد در این مدت در محل کار خود حضور داشته باشند.

کارکنان پشتیبانی فنی

مطابق با این اطلاعیه، آن دسته از کارکنانی که مسئول پشتیبانی از برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس‌ها و ارائه مشاوره و پشتیبانی فنی، باید در محل کار خود حضور یابند و یا بنابر صلاح‌دید رئیس واحد بصورت دور کاری انجام وظیفه نمایند.

کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست

مطابق تشخیص رئیس واحد و با هماهنگی رئیس استان، کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست باید به ارائه خدمت ادامه دهند و لازم است دیگر کارکنان بخش‌های سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نیز با هماهنگی با مدیران مربوطه، به‌صورت شیفتی و دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

لازم به‌ذکر است که کلیه بخشنامه‌های صادره از جانب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درمورد مقابله با ویروس کرونا همچنان لازم‌الاجرا هستند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا