Skip to content
عمر اطلاعات علمی فارغ‌التحصیلان پزشکی

عمر اطلاعات علمی فارغ‌التحصیلان پزشکی ۳٫۵ ماه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به اینکه جامعه پزشکی بیشتر از۳۰ درصد تولید علم کشور را انجام می‌دهد افزود: عمر اطلاعات علمی فارغ‌التحصیلان پزشکی ۳.۵ ماه شده است و به‌ دلیل تغییر و تحول لحظه‌ای علم پزشکی، به‌روز رسانی علم و دانش امری بسیار ضروری است.

دکتر علیرضا زالی در مراسم استقبال از دانشجویان جدید ورودی بهمن‌ماه ۹۸ بیان کرد: عمر اطلاعات علمی فارغ‌التحصیلان پزشکی به حدود سه ماه و نیم رسیده و درحال حاضر شاهد تحقق پارادایمی نوین در عرصه پزشکی در سطح جهان هستیم. چنانچه شما به عنوان پیشروان این حرکت علمی در این جهت سعی و تلاش نکنید، بی‌شک از کاروان پیشرفت‌های علمی جهانی عقب خواهیم ماند.

علیرضا زالی بر نهادینه‌ کردن ویژگی پژوهش‌محوری در دانشجویان تاکید کرده و ضمن اشاره به کسب رتبه نخست توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه برای هفتمین سال متوالی در جشنواره رازی گفت: این امر نمایانگر وجود حرکتی پویا و پرنشاط در دانشگاه است.

برخی دستاوردهای دانشگاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه به بعضی از دستاوردهای دانشگاه درزمینه‌های آموزشی و علمی مانند:

  • کسب رتبه ۱۵ در عرصه تولید علم جهانی
  • کسب رتبه ۱۴ جهانی در حوزه استنادات و ارجاعات مقالات علمی ایرانی
  • کسب رتبه ۷ در حوزه تولید علم در حوزه داروسازی جهانی
  • واجد توانمندی‌ها و صلاحیت‌های آموزشی، علمی، اداری و تحقیقاتی شناخته شدن توسط بالاترین مسند بین‌المللی آموزش پزشکی جهان( WFME) در شهریور ۹۸

اشاره کرد.

دکتر علیرضا زالی در پایان بیان کرد: امیدوارم که دانشجویان با تلاش و برنامه‌ریزی خوب و مستمر در جهت تعالی خود و دانشگاه قدم برداشته و درنتیجه شاهد پیشرفت‌های همه‌جانبه دانشگاه در آینده باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا