Skip to content
توجه به تخصص‌ها

وزیر علوم خواستار توجه به تخصص‌ها و افزایش بهره‌وری شد

توجه به تخصص‌ها و با اهمیت دانستن آن باعث افزایش بهره‌وری در هر حوزه علمی خواهد شد. این سخنانی بود که محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه‌ای که با مدیران و کارکنان معاونت امور حقوقی داشت بیان کرد.

توجه به تخصص‌ها

مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم در ابتدا در مورد اهمیت عملکرد این حوزه در بخش آموزش عالی و عملکرد همه کارشناسان و مدیران صحبت کرد.

وزیر علوم با توجه به حساسیت این حوزه عنوان کرد: اهمیت دادن به تخصص در هر حوزه‌ای مهم است و اگر به تخصص توجه درست شود و همه مسئولیت‌ها بر اساس تخصص وگذار شود، بهره‌وری در آن حوزه افزایش خواهد یافت و حوزه امور حقوقی نیز از این قانون مبرا نیست و در صورتی که انسان‌های متخصص و حرفه‌ای در آن وجود داشته باشند باعث پیشرفت قابل توجه‌ای در این حوزه خواهند شد.

وی گفت: باید در مورد تمامی مکاتباتی که بار حقوقی دارند و نیاز دارند که به صورت دقیق و کامل طبق قوانین و مقررات باشند، با هماهنگی معاونت امور حقوقی تنظیم بشود.

زلفی گل در رابطه با انتقال بیمه اعضای هیات علمی و یاوران علمی و همینطور بیمه پژوهش و فناوری راهکارهای قانونی از اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات خواست پیشنهادات خود را ارائه دهند تا از طریق قانون پیگیری لازم انجام شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان این حوزه بابت پاسخگویی و پیگیری دقیق، از کارکنان این بخش خواست در تنظیم دفاعیه‌ها تلاش کنند تا منافع ملی، سازمانی و فردی طرفین را در نظر داشته باشند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا